مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل
نوشته شده توسط : تینا

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

در این مقاله قصد داریم تا محبوب ترین مقاصد گردشگری در سال 2018 را به شما معروفی کنیم. این مقصد ها شامل اکثر نقاط اروپایی، استوایی و بزرگ ترین شهر های ایالات متحده آمریکا می باشد. اگر شما اهل سفر و ماجراجویی هستید، با آژانس مسافرتی چهار فصل همراه شوید تا شما را با برترین مقاصد گردشگری  آشنا کنیم.

مقاصد گردشگری با بیشترین جستجو در گوگل: ایتالیا

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

ایتالیا، به عنوان محبوبترین مقاصد گردشگری 2018، شناخته شده است. یکی از دلایل محبوبیت کشور ایتالیا، هرینه های سفر است. شما به راحتی می توانید هزینه های سفر خود را با توجه به طول سفر و محل اقامت خود مدیریت کنید. فیلم های سفر به ایتالیا یکی دیگر از مواردی می باشد که در مورد ایتالیا در گوگل جستجو شده است. از پر طرفدار ترین این فیلم ها، می توان به فیلم مرا با نام خودت صدا بزن Call Me By Your Name یا فیلم زیر آفتاب توسکان Under the Tuscan Sun اشاره کرد. مطمئنا مشاهده این فیلم ها شما را برای سفر به کشور ایتالیا وسوسه می کند. رزرو تور استانبول

محبوبترین مقاصد گردشگری در گوگل: پاریس در فرانسه

یکی از مقصدهای محبوب در سال 2018، پاریس بوده که بیشترین جستجو در مورد این شهر، در ماه دسامبر انجام شده است. حتما در سفر  خود به پاریس، به مسیر لو بون مقشه Le Bon Marché و شیرینی فروشی هتل چهار فصل جورجوه Four Seasons Hotel George  سری بزنید. هم چنین یکی از مواردی که در گوگل مورد جستجو قرار گرفته، سفر دو نفره به پاریس بوده است. اگر برای یک سفر رویایی و رمانتیک برنامه ریزی کرده اید، حتما برای اقامت، هتل لو بریستول Le Bristol را انتخاب کنید. این هتل به دلیل امکانات ویژه و منحصر به فردی که دارد در میان گردشگران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. به علاوه سفر به پاریس و لندن، یکی دیگر از مواردی می باشد که در گوگل مورد جستجو قرار گرقته است. در سفر خود به اروپا، برای رهایی از شلوغی شهر، می توانید تور استانبول نوروز 98 برای بازدید از شهر هایی اروپایی از قطار یورو استار Eurostar استفاده کنید. هم چنین هزینه بلیط این قطار بسیار ارزان می باشد و حدودا هشتاد دلار است.  

مقاصد گردشگری با بیشترین جستجو در گوگل: ایسلند

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

کشور ایسلند، سومین مقصد در لیست محبوبترین مقاصد گردشگری 2018 شناخته شده است. بیشترین جستجو در وبسایت گوگل، عبارت سفر به ایسلند و نور های شمالی (شفق قطبی) بوده است. برای مشاهده شفق قطبی، می توانید به پارک ملی تینگولیر Thingvellir National Park در فاصله 40 کیلومتری از جنوب غربی شهر ریکیاویک Reykjavík، پایتخت ایسلند بروید. اگر به دنبال ماجراجویی و هیجان هستید، تجربه اقامت در  هتل پنج میلیون ستاره، داخل یک حباب و زیر آسمان شب را از دست ندهید. بهترین زمان برای مشاهده نور های شمالی، بین ماه های دسامبر و مارس (ماه های زمستانی)  است. سفر به ایسلند در ماه ژوئن، یکی دیگر از مواردی می باشد که در گوگل مورد جستجو قرار گرفته است. البته در ماه ژوئن امکان مشاهده نورهای شمالی وجود ندارد؛ ولی طولانی تر شدن روز به شما فرصت بیشتری برای گشت و گذار و رانندگی در جاده حلقه یا رینگ Ring Road را می دهد. هم چنین این ماه، زمانی خوبی برای اسکی می باشد.

محبوبترین مقاصد گردشگری در گوگل: باهاما

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

یکی از محبوبترین مقاصد گردشگری در گوگل، باهاما است. بیشترین عبارت جستجو شده، در مورد سفر با کشتی به باهاما بوده است. شما می توانید سفر با کشتی به باهاما را با تور دیزنی کروز لاین Disney Cruise Line تجربه کنید. هم چنین بیشترین جستجو در گوگل در مورد منطقه آتلانتیس Atlantis بوده که برای سفر های خانوادگی، بهترین انتخاب است. از معروف ترین مراکز دیدنی این منطقه، می توان به پارادایس آیلند Paradise Island و دریف The Reef در ناسائو Nassau اشاره کرد. قیمت تور استانبول

مقاصد گردشگری با بیشترین جستجو در گوگل: ایرلند

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

سفر به ایرلند با خانواده، بیشترین جستجو در گوگل را به خود اختصاص داده است. کشور ایرلند به دلیل مسیر های منحصر به فرد برای پیاده روی، قلعه های افسانه ای و پرواز های ارزان قیمت، به یک مقصد ایده آل برای سفر خانوادگی تبدیل شده است. هم چنین آهنگ سفر به ایرلند و دکتر پیکاک Dr. Peacock، بیشترین جستجو را در وبسایت گوگل داشته است. برای شنیدن این اثر هنری می توانید به وبسایت یوتیوب مراجعه کنید.

محبوبترین مقاصد گردشگری در گوگل: لاس وگاس در آمریکا

یکی از مقصد های محبوب در سال 2018، لاس وگاس شناخته شده که بیشترین جستجو در وبسایت گوگل  در مورد سفر به لاس وگاس و گرند کنیون بوده است. برای بازدید از گرند کنیون می تواند از طریق شرکت ساندنس هلی کوپتر Sundance Helicopters اقدام کنید. شما با این شرکت، می توانید سفری هیجان انگیز با هلی کوپتر را بر فراز این منطقه داشته باشید. به علاوه بیشترین عبارن جستجو شده در گوگل در مورد فیلم هایی مربوط به سفر به لاس وگاس بوده است. از نمونه های این فیلم، می توان به ترس و نفرت در لاس وگاس Fear and Loathing in Las Vegas، یازده یار اوشن Ocean's Eleven و خماری پس از نوشیدن الکل The Hangover اشاره کرد.

مقاصد گردشگری با بیشترین جستجو در گوگل: بورا بورا در پلی نزی فرانسوی

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

در لیست محبوبترین مقاصد گردشگری 2018، بورابورا نیز قرار گرفته است. یکی از بیشترین جستجو ها در گوگل، عبارت سفر به بورا بورا و مراکز تفریحی اقامتی آل اینکلوسیو بوده است. از بهترین مراکز تفریحی اقامتی آل اینکلوسیو، می توان به سنت رجیس The St. Regis، لو مریدین Le Méridien و کونراد بورا بورا نوئی Conrad Bora Bora Nui اشاره کرد. هم چنین یکی دیگر از موارد جستجو شده در گوگل، در مورد سفر به بورا بورا از تورنتو بوده است. برای اینکه بتوانید از تورنتو به بورا بورا بروید، باید ابتدا با هواپیما به تاهیتی Tahiti رفته و سپس با پرواز دیگر به سمت بورا بورا حرکت کنید. همین طور هزینه سفر به بورا بورا، یکی دیگر از عباراتی بوده که مورد جستجوی مردم جهان در گوگل قرار گرفته است.

محبوبترین مقاصد گردشگری در گوگل: نیویورک در آمریکا

بیشترین عبارت جستجو شده در مورد نیویورک، درباره سفر ارزان به نیویورک بوده است. نیویورک، شهری گران می باشد اما داشتن اقامتی ارزان غیر ممکن نیست. برای افرادی که به صورت گروهی سفر می کنند و به دنبال اقامتگاهی ارزان هستند، هتل های ایس Ace Hotels و فری هند Freehand Hotel  انتخاب خوبی می باشند. یکی دیگر از عبارات جستجو شده در گوگل، در مورد سفر به نیویورک برای کریسمس بوده است.

مقاصد گردشگری با بیشترین جستجو در گوگل: نیواورلئان در آمریکا

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

در لیست محبوب ترین مقاصد گردشگری جستجو شده در گوگل، عبارت سفر به نیو اورلئان در لوییزیانا قرار گرفته است. همین طور سفر تکنفره به نیواورلئان، یکی دیگر از عباراتی بوده که مردم در گوگل جستجو کرده اند. پیشنهاد می کنیم در سفر خود به نیواورلئان، برای بازدید از مکان های دیدنی این شهر، حتما از مردم محلی کمک بگیرید.

محبوبترین مقاصد گردشگری در گوگل: اسپانیا

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

در لیست محبوبترین مقاصد گردشگری 2018، اسپانیا در جایگاه آخر قرار گرقته است. بیشترین عبارت جستجو شده در گوگل در مورد فیلم سفر به اسپانیا بوده است. پیشنهاد می کنیم حتما این فیلم کمدی را مشاهده کنید. سفر یک هفته ای به اسپانیا، یکی دیگر از عباراتی بوده که مورد جستجو قرار گرفته است. هم چنین عبارت سفر به اسپانیا و بارسلونا، بیشترین جستجو را به خود اختصاص داده است. برای مطلع شدن از جزئیات سفر به این شهر ها، حتما مطالب راهنمای سفر به این دو شهر زیبا را در مجله چهار فصل مطالعه کنید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل,رزرو تور استانبول,تور استانبول نوروز 98,قیمت تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: